معرفی امارات متحده عربی

امارات متحده ی عربی که اغلب به نام U.A.E شناخته می شود، یک نقطه شروع مناسب برای سفر در خاورمیانه است. این کشور مدرن و پویا، برای اکثر گردشگران غربی، یک محیط بسیار آشنا را تداعی می کند. مراکز فروش این کشور فوق العاده مدرن هستند و بسیاری از محصولات غربی را عرضه می کنند. بخش کمتر شناخته شده ی امارات متحده ی عربی، شامل کویر های الهام بخش و شگفت انگیز در شمال شرقی مرز عمان است. جمعیت این کشور 9,2 میلیون نفری، بسیار متنوع است. مردم بومی فقط 20 درصد از جمعیت امارات را تشکیل می دهند؛ بقیه ی جمعیت شامل مردمانی از هند، پاکستان یا بنگلادش (حدود 50 درصد)، سایر نقاط آسیا به ویژه فیلیپین، مالزی و سریلانکا (حدود 15٪) و کشورهای غربی (اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی، آفریقای جنوبی، 5-6٪) می باشند. این تنوع یکی از عوامل ترویج سایر زبان ها و علی الخصوص زبان انگلیسی، در کنار زبان رسمی این کشور می باشد. تمامی تابلوهای راهنما به زبان انگلیسی و عربی بوده و مردم این کشور برای صحبت با گردشگران از زبان انگلیسی استفاده می کنند.

امارات متحده عربی

مذهب رسمی : اسلام

زبان رسمی : عربی

ایام تعطیل : جمعه-شنبه

آدرس سفارت ایران در امارات متحده عربی : No. 256, Al Wasal Street, Jumairah Area, Dubai, UAE

شماره تماس : +971 (4) 3444717

جاذبه های گردشگری امارات متحده عربی

دانستنی های امارات متحده عربی

سـفـرنـامه هـای امارات متحده عربی

من به تازگی از یه سفر فوق العاده ی خانوادگی به شهر دبی برگشتم. اینجا هم می خوام سفرنامه ی 8 روزم رو برای کسایی که می خوان برن دبی بزارم و یه جورایی خاطرات سفر به دبي رو مرور کنم. می تونم با قاطعیت بگم که تعطیلاتمون در دبی بهترین سفر زندگیمون بود. واقعا مثل رویا می موند. دبی کلا مقصد خوبی واسه سفرای خانوادگی هستش. من به همراه همسرم و 2 تا پسرمون آرمان (5 ساله) و آراد (2 ساله) به دبی رفتیم و واقعا سخته تفریحیو پیدا کنیم که همه لذت ببرن اما تو دبی این کار راحت بود. اینم از سفرنامه ی خونوادگی ما. روز اول: پرواز به شهر دبی پرواز از تهران تا دبی ت

آتنا پرسایی | یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

4.5
من می خوام درباره ی سفرم به دبی بنویسم که به مدت 2 روز بود و در تاریخ 26 تا 28 مرداد رفتم. روز اول در ساعت 7 صبح به دبی رسیدیم و همون اول با یک مرد عرب آشنا شدیم که شماره تلفنش رو به ما داد تا هر کاری داشتیم باهاش تماس بگیریم. هتلی که در آن اقامت کردیم، هتل پلازا بود که یه هتل 3 ستاره ی خوب هستش. بعد از چند ساعت استراحت به مرکز خرید دبی رفتیم. واقعا خیلی بزرگ و لوکس بود. آکواریم زیبایی هم در اینجا بود که منو واقعا به خودش جذب کرد. همه جا هم راهنما وجود داشت تا هر سوالی داریم بپرسیم اما قیمت های فروشگاه ها به نظرم خیلی گرون بود. غروب به بالای بر